joi, 10 martie 2011

Blat de tort la MW


Am facut o incercare de blat in cuptorul cu microunde, sunt foarte multumita de rezultat, se face foarte rapid, creste foarte bine si nu se lasa dupa ce-am scos blatul din cuptor. Are o textura putin umeda, dar nu se sfarama, din cantitatile date am scos 3 foi. Este ideal mai ales pt torturile rapide.

Ingrediente:
3 oua
150 g zahar
50ml ulei
100ml apa
aproximativ 180g faina (pt un aluat care curge usor)
1/2 praf de copt
1 lingura cacao(se poate inlocui cu o lingura faina)

Am batut ouale intregi cu zaharul, am adaugat uleiul, apoi apa cate putin, iar la sfarsit faina cernuta, amestecata cu praful de copt si cacaoa. Eu l-am copt intr-o forma jena de 20, 6 minute la putere de 800W.

Inainte de copt...

...dupa copt.

4 comentarii:

  1. Interesanta reteta....de tinut minte oricum...

    RăspundețiȘtergere
  2. Am retinut reteta si sigur o voi proba,foarte rapida!Ti-am trimis 2 mesaje pentru minunatele torturi de primavara dar...vad ca nu a aparut nici unul...Ti le-am admirat pe toate!!!MINUNATE!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc mult, intradevar e usoara si buna!
    *Petronela nu stiu ce s-a intamplat cu mesajele, eu n-am sters niciunul! Oricum iti multumesc mult, te pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. ce apetisant arata...tare buna trebuie sa fie!

    o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere