marți, 24 aprilie 2012

Curry de porc cu orez

M-am inspirat dintr-o emisiune despre bucataria indiana. N-am gasit chiar toate ingredientele pe care le-au folosit acolo, dar ceea ce mi-a iesit mie a fost delicios.
Am folosit:
600g carne de porc cubulete
2 cepe
4-5 catei de usturoi
1 lingurita piper negru
1 lingura boabe de coriandru
2-3 cuisoare
1 lingurita chimen
1 ardei iute rosu, uscat
1 lingurita scortisoara macinata
200g rosii din conserva
1 lingura zahar
1 lingura otet
putin ulei
supa sau apa
Pt orez:
200g orez cu bob lung
600ml apa
1/2 lingurita amestec condimente
1 ardei rosu taiat marunt
sare, piper

Am macinat condimentele pe care le-am marcat mai sus. Am adaugat scortisoara si am amestecat.
Intr-o cratita am incalzit putin ulei, am adaugat carnea, apoi ceapa tocata si usturoiul taiat marunt. Am lasat la dinstuit cateva minute, apoi am adaugat praful de condimente, supa si am lasat la foc mic pana a scazut apa si carnea a fiert. Am adaugat rosiile pasate, zahar si otet. Am potrivit de sare si piper si am fiert inca cateva minute.

Pt orez, intr-o cratita am pus putin ulei, am adaugat 1/2 lingurita din condimentele macinate pe care am oprit-o separat, ardeiul, apoi orezul si apa fierbinte. Am lasat la fiert 10-12 min, am potrivit de sare, apoi am stins focul si am acoperit cratita cu un capac. Am lasat-o aproximativ 30 min apoi am servit.

5 comentarii: