sâmbătă, 23 iunie 2012

Inghetata de vanilie cu visine

O inghetata delicioasa pentru care m-am inspirat de aici, cu mici modificari. Multumesc Sorina pt inspiratie!
Am folosit:
100g ciocolata alba
100ml frisca
50g unt
350g visine
200g biscuiti cu miere
4 oua
400ml frisca lichida
4+4 linguri zahar
vanilie

Pt stratul cu visine am topit ciocolata cu frisca si untul. Am lasat putin sa sa racoreasca compozitia, apoi am adaugat visinele fara samburi. 

Pt inghetata de vanilie, am batut albusurile cu 4 linguri zahar, separat am batut galbenusurile cu celelalte 4 linguri zahar, am amestecat cele doua compozitii, am adaugat frisca batuta si vanilia.

Asamblare intr-o forma dreptunghiulara in care am pus folie alimentara: 1/2 inghetata cu visine, biscuiti sfaramati, inghetata de vanilie, biscuiti, 1/2 inghetata cu visine. Am bagat la congelator.

Un comentariu: