marți, 11 iunie 2013

Prajitura Cioco-Duo


Am reluat reteta de la Adela. E o prajitura usor de facut si foarte gustoasa.
Am folosit:
3 foi de napolitane
Pt crema de biscuiti:
500g biscuiti
150g unt
2 linguri cacao
150ml lapte
100g zahar
esenta de migdale sau rom
Pt crema de ciocolata
200g zahar
80ml apa
300g lapte praf
200g unt
Pt crema de biscuiti am sfaramat biscuitii in robot. Separat am facut un sirop din apa si zahar, cald l-am adaugat peste biscuiti, apoi am adaugat cacao, unt si esenta. Am amestecat si am pus compozitia pe o foaie de napolitana, am acopertit cu a doua foaie.
Pt crema de ciocolata, am fiert apa cu zahar pana s-a legat un sirop, am adaugat untul si am amestecat pana acesta s-a topit, in siropul fierbinte am pus laptele praf, cernut inainte.
Am turnat compozitia peste crema de biscuiti. Am acoperit cu a treia foaie, desupra am pus o greutate si am dat la rece.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu