joi, 31 octombrie 2013

Impletite cu scortisoara


Am folosit:
25g drojdie
400ml lapte
100g zahar
coaja de lamaie/portocala
2 oua
650g faina

100g unt
100g zahar
2 lingurite scortisoara

1 galbenus
putin lapte sau iaurt
zahar tos

Pt aluat am amestecat drojdia cu putin zahar si lapte caldut, am lasat la crescut. Am adaugat celelalte ingrediente si am framantat un aluat potrivit de moale, pe care l-am lasat la crescut 30 minute.


Am imparit aluatul in 12 si am intins foi subtiri. Fiecare foaie am uns-o cu amestecul de unt, zahar si scortisoara.

Am rulat, apoi am taiat rulada pe lung si am impletit cele doua bucati.


Le-am dat o forma rotunda. Am pus fiecare impletita pe hartie de copt.


Le-am uns cu galbenus amestecat cu lapte, desupra am presarat zahar.
Le-am copt 35 minute la foc mic, pana s-au rumenit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu