sâmbătă, 30 noiembrie 2013

Pariziene cu mere

Am folosit:
500g faina
300ml lapte
100g zahar
1ou
20g drojdie

6 mere
1 budinca vanilie
100ml apa
1 lingurita scortisoara
100g zahar

1 galbenus
1-2 linguri lapte sau iaurt

Pt aluat am dizolvat drojdia cu putin lapte caldut, am adaugat 2 linguri faina si am lasat la dospit. Am adaugat zaharul, restul de lapte, oul si faina, am framantat un aluat moale pe care l-am lasat pt 30 minute la crescut.


Pt umplutura de mere, am curatat merele si le-am taiat cubulete. Intr-o craticioara am pus merele, zaharul, am adaugat budinca de vanilie amestecata cu 100ml apa, am lasat pe foc mic pana s-a ingrosat, apoi am lasat la racit. Am adaugat scortisoara si am amestecat.


Am impartit aluatul in 12. Am intins fiecare foaie, jumatate am crestat-o, iar pe cealalta jumatate am pus umplutura si am rulat.


Am pus parizienele in tava, pe hartie de copt, le-am uns cu galbenus amestecat cu lapte si le-am copt 25 minute pana s-au rumenit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu