luni, 28 iulie 2014

Cheesecake cu afine

Am folosit:
Pt blat:
200g biscuiti
100g unt moale
2-3 linguri lapte
1/2 lingurita scortisoara
1 lingura cacao
zahar dupa gust (optional)
Pt crema de ciocolata
100g ciocolata neagra
100g frisca lichida
afine
Pt crema de branza
200g branza dulce
200g smantana
200g frisca
Pt glazura
250g afine
100g zahar
1 plic gelatina pt tarte
100ml apa

Pt blatul de biscuiti, am macinat biscuitii si i-am amestecat cu unt moale, lapte, cacao si scotisoara. Am pus biscuitii pe o tava, intr-un inel detasabil.
Pt crema de ciocolata, am topit ciocolata cu frisca, am lasat sa se racoreasca si am adaugat afinele, am turnat crema peste biscuiti. Am dat la rece.
Pt crema de branza, am batut frisca, am adaugat branza si smantana, apoi am amestecat.
Pt glazura, am fiert afinele cu zahar, separat am dizolvat gelatina cu apa si am turnat peste afine, fierbinte am turnat gelatina peste crema de branza.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu