joi, 16 octombrie 2014

Prajitura cu ness si cocos

Am folosit:
Pt foi
70ml lapte
70ml ulei
100g zahar
1 ou
300g faina
1/2 praf de copt
2 linguri cacao

Pt blat
4 albusuri
6 linguri zahar
100g cocos
2 linguri gris
2 linguri faina
1/2 praf de copt

Pt crema
4 galbenusuri
200g zahar
200ml lapte
1 lingurita amidon
2 lingurite ness
300ml frisca lichida
5g gelatina hidratata in putina apa

Pt foi, am batut oul cu zahar, am adaugat uleiul, apoi laptele si faina cernuta amestecata cu cacao si praf de copt. Am copt 2 foi pe dosul tavii.
Pt blat, am batut albusurile cu zahar, am adaugat fulgii de cocos, grisul si faina amestecata cu praf de copt. Am copt blatul pe hartie de copt, 25 minute.
Pt crema, am frecat galbenusurile cu zahar, am adaugat amidonul si laptele. Am fiert pana s-a ingrosat putin. In crema fierbinte am adaugat nesul, apoi am lasat-o la racit. Rece am amestecat-o cu gelatina topita si frisca batuta.
Asamblare: foaie, crema, blat, crema, foaie, crema.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu