sâmbătă, 17 octombrie 2015

Prajitura Parlament

O adaptare a prajiturii Parlament care circula pe net.
Am folosit:
Pt blat
6 albusuri
6 linguri apa
10 linguri zahar
6 linguri faina
6 linguri nuca macinata
1/2 lingurita praf de copt
300g nuci taiate si prajite
Pt crema
300g crema de ciocolata
6 galbenusuri
250g zahar
100ml lapte
300ml frisca
1 lingurita gelatina hidratata in putina apa

cacao
250g biscuiti
cafea indulcita

Pt blat am prajit putin nucile taiate si le-am pus in tava pe hartie de copt.
Am batut albusurile spuma, impreuna cu apa si un strop sare. Am adaugat zaharul si am mixat pana a devenit o spuma densa si lucioasa. Am adaugat nucile, faina cernuta si praful de copt. Am amestecat si am turnat aluatul in tava peste nuci, Am copt blatul 25 minute pana s-a rumenit usor, apoi l-am lasat la racit.

 Peste blat am intins crema de ciocolata, deasupra am pus biscuitii inmuiati in cafea indulcita, apoi crema, deasupra am presarat cacao.

Pt crema am amestecat galbenusurile cu zahar si lapte, am fiert pe foc mic pana s-a ingrosat putin. Am lasat la racit, apoi am adaugat gelatina topita si frisca batuta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu