vineri, 24 martie 2017

Prajitura cu nuca , gem si bezea


Sursa de inspiratie Sidy, Bucataras.ro.
Eu am folosit:
Pt blat:
5 galbenusuri
150g zahar
100ml ulei
200ml lapte
400g faina
1/2 praf de copt
Pt umplutura:
400g gem de caise
5 albusuri
200g zahar
300g nuca macinata
2 linguri faina
nuca tocata mare pt deasupra

Pt blat am frecat galbenusurile cu zahar, am adaugat uleiul, laptele, apoi faina amestecata cu praf de copt. Rezulta un aluat mai gros decat cel pt chec, pe care l-am intins in tava tapetata cu hartie de copt.
Pt bezea am batut albusurile cu zahar, am adaugat nuca macinata si cele 2 linguri faina.


Peste blat am intins gemul, apoi bezeaua, deasupra am pus nuca tocata mare.


Am dat la cuptor la 170grade timp de 40 minute pana s-a rumenit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu