duminică, 8 octombrie 2017

Cornulete cu gem si nuca


Am folosit:
25g drojdie
100g zahar
putin lapte cald
200g untura
200g smantana
2 oua
aproximativ 600g faina

400g gem (caise, prune)
200g nuca macinata

Pentru aluat, am amestecat drojdia cu putin zahar, laptele caldut si o lingura faina si am lasat la dospit. Am adaugat smantana, untura, ouale, restul de zahar si faina, am framantat un aluat moale.
Am intins fasii de aluat de 6-7 cm grosime pe masa presarata cu faina, am pus cate o lingurita de gem amestecat cu nuca macinata si am rulat (daca nu se lipeste se unge o margine cu putin apa).


 Am taiat cornulete de aprximativ 2 cm si le-am pus in tava. Le-am copt 20 minute la 180grade pana s-au rumenit usor.

Cornuletele calde le-am tavalit prin zahar pudra.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu