joi, 4 octombrie 2018

Nuci umplute

Am folosit:

Pentru coji
600g faina
200g unt moale
3 oua mari
100g zahar
1 praf de copt

Pt crema:
restul de coji ce a ramas dupa aranjarea nucilor, macinate
100g unt
1 lingura cacao
100g zahar pudra
200g nuci macinate
putin lapte cat sa lege compozitia
rom dupa gust

O alta varianta de crema incercata:
200g ciocolata 
200ml smantana pt frisca
100g nuci macinate
rom
Am incalzit smanatana, am adaugat ciocolata si am amestecat pana aceasta s-a topit. Am lasat la racit apoi am adaugat nuca si romul si am amestecat. 

In bolul robotului am pus untul, ouale, zaharul, apoi faina si praful de copt. Am lasat la framantat pana s-a legat un aluat omogen, nu foarte mult. L-am dat la rece o ora. 
Am incins presa pentru nuci, am uns-o cu putin ulei si am pus cate o biluta de aluat, cam 5 g. Am copt  pe aragaz cate 30 secunde pe fiecare parte, apoi am scos nucile intr-un bol. Am lasat la racit apoi am taiat excesul de aluat de pe margini, pe care l-am folosit la creme.
Pentru crema am amestecat toate ingredientele si am umplut cojile de nuci, le-am lipit cate doua si le-am dat prin zahar pudra.
Se servesc a doua zi cand se inmoaie.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu