miercuri, 17 aprilie 2019

Chocoflan cu mere

Sursa

Eu am folosit:
10 linguri zahar
4 mere mari
1 lingura unt
1 lingurita scortisoara
Pentru crema
6 oua
150g zahar
600ml lapte
vanilie
Pentru blat
3 oua intregi
3 linguri zahar
3 linguri faina
1 lingura cacao

Intr-o craticioara cu fund mai gros am carameliat zaharul 10 linguri si l-am turnat intr-o tava jena de 23x23 cm.
Separat am taiat merele felii si le-am calit in putin unt pana scade apa lasata, am adaugat scortisoara. Am pus merele peste caramelul din tava.


Separat am batut ouale intregi cu zahar, am adaugat laptele si vanilia si am turnat peste mere. Am dat la cuptor pt 40 min la 180grade.


Peste crema coapta am turnat blatul format din ouale batute cu zahar in care am adaugat faina si cacao. Am copt inca 25 min la 180 grade.
Am lasat sa se raceasca complet, apoi am rasturnat pe platou.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu