luni, 24 iunie 2019

Dulceata de capsuni



Am folosit:
3 kg capsuni
1,5 kg zahar
zeama de la 1 lamaie

Am curatat capsunii de codite, i-am pus intr-o oala incapatoare impreuna cu zaharul. Am lasat oala peste noapte intr-un loc racoros, timp in care fructele lasa siropul.
A doua zi am pus oala la foc mic si am fiert aproximativ 15 minute, adunand spuma formata. Am scos fructele, iar siropul ramas l-am fiert inca 30 minute pana se leaga si se ingroasa, am facut proba pe o farfurie, siropul usor racit se intinde fir.
Am adaugat zeama de lamaie, fructele si am fiert inca 15 minute.
Am pus dulceata fierbinte in borcane spalate si sterilizate, le-am inchis cu capace si am intors borcanul cu capacul in jos. Le-am lasat la racit.
Au iesit 6 borcane de 400g.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu