vineri, 5 februarie 2021

Mini-Pavlova

                            


Dupa o lunga pauza , din cauza unor probleme cu laptopul, incerc sa reiau postarile cu retete noi, testate de mine, pentru toti cei care doresc sa se inspire. 

Pentru bezea am folosit:

4 albusuri

8 linguri zahar

1 lingurita amidon

1 lingurita otet

vanilie

Am pun intr-o cratita, pe abur, albusurile impreuna cu zahar, le-am lasat pana s-a topit zaharul, amestecand continuu, apoi le-am pus in bolul mixerului impreuna cu amidonul si otetul si am batut aprox 10 minute, pana s-a format o bezea ferma si tare. 

Cu poshul am facut forme pe hartia de copt, le-am dat la cuptor la 100grade timp de 1 ora. 

Pentru crema:

300ml suc de portocale

100g zahar

2 galbenusuri

1 lingura amidon

30g unt

Am fiert sucul impreuna cu zaharul, am adaugat glbenusurile amestecate cu amidon, am lasat crema pana s-a legat. In crema fierbinte am pus unt.

Pentru deasupra 

Smantana pentru frisca batuta cu 1 lingura zahar pudra

Fructe



Cu ganache de ciocolata si glazura de ciocolata.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu