duminică, 11 aprilie 2021

Tort cifre 40

Am folosit foi de albinuta, crema de ciocolata cu mascarpone, decor bomboane de ciocolata, capsuni, fursecuri cu cocos si inimioare din aluat.

Pt foi

200g zahar

150g unt

2 linguri miere

1 lingurita bicarbonat

2 oua

aprox 500g faina pt un aluat moale

Am pus pe foc zaharul impreuna cu mierea si untul pana incepe sa fiarba si face bule. Am luat de pe foc si am pus bicarbonatul, am amestecat. Dupa ce s-a racit am adaugat ouale si faina. 

Am framantat un aluat pe care l-am intins intr-o foaie subtire si am decupat cifrele. 


Pentru crema

400ml smantana pt frisca

250g mascarpone

4 linguri zahar pudra

200g ciocolata neagra topita impreuna cu 200ml smantana pt frisca

Am batut frisca impreuna cu mascarpone, am adaugat ciocolata topita si zaharul pudra. 


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu