miercuri, 20 octombrie 2010

Prajitura Tosca

Am vazut multe variante cu blat, cu biscuiti, voi posta si varianta mea de Tosca.

Ingrediente:
Pt blat:
5 albusuri
60ml apa
5 linguri zahar
4 linguri faina
100g mac
1 varf cutit praf de copt

Pt foaie:
2 oua
2 linguri zahar
2 linguri faina
1 lingurita cacao

Pt crema:
5 galbenusuri
5 linguri zahar
2 linguri amidon
300ml lapte
vanilie
250g margarina

Glazura:
200g ciocolata
1 lingura cacao
50ml apa
100g zahar

Pt blat, am separat ouale, galbenusurile le-am pus deoparte pt crema, albusurile le-am batut spuma impreuna cu apa, am adaugat zaharul, faina cernuta, macul si praful de copt. Am copt pe hartie de copt 15 minute.


Pt foaie, am batut ouale intregi cu zahar si am adaugat faina cernuta.

Pt crema, am frecat galbenusurile cu zahar, am adaugat amidonul, laptele, vanilia, am fiert crema pana s-a ingrosat putin. Rece am amestecat-o cu margarina.

Pt glazura am fiert toate ingredientele aproximativ 10 minute si am turnat peste prajitura.

Asamblare: blat cu mac, crema, foaia cu cacao, glazura. Delicioasa!

3 comentarii:

  1. Gata,nu ma mai intereseaza nimic decit bucata de prajitura din poza!
    M-ai zapacit cu ea de tot!
    Trebuie s-o fac,da asa mai in iarna!
    Te pup Livia!si te anunt ca a fost delicioasa si pe gustul meu!

    RăspundețiȘtergere
  2. Inca mai am Mariana, te astept cu drag la o degustare!

    RăspundețiȘtergere
  3. tare bine arata eu o fac pe aia cu biscuiti,seamana cu a ta,dar ingredientele sunt putin mai diferite la tine,am sa incerc si varianta asta,eu sunt deschisa la noutati tot timpul,mersi

    RăspundețiȘtergere