miercuri, 22 iunie 2011

Briose cu ciocolata si sos de visine

Se pare ca a ajuns si la mine mania brioselor. Am prestat din nou, de data aceasta umplute cu un sos de visine delicios!
Ingrediente:
Pt aluat
2 oua
180g zahar
250ml iaurt
100ml ulei
2 linguri cacao
70g ciocolata rasa
1 lingurita praf de copt
300g faina
Pt sosul de visine
300g visine
2 linguri zahar
1 lingura amidon

Am inceput cu sosul de visine.
Am pus visinele (fara samburi) impreuna cu zaharul si amidonul pe foc mic. Am amestecat continuu pana compozitia s-a legat, apoi am lasat la racit.


Pt aluat, am batut ouale cu zahar, am adaugat uleiul cate putin, apoi iaurtul, am amestecat bine. Separat am cernut faina, impreuna cu cacao si praful de copt si le-am adaugat la compozitia de oua. La final am adaugat ciocolata razuita.

Am uns formele cu ulei si le-am tapetat cu faina. Am pus o lingura de aluat, apoi sos de visine...

...am acoperit cu aluat. Am dat la cuptor 25 min.


Sectiune:

4 comentarii:

  1. Ce pot sa zic...sigur cu visine sant minunate!!
    pupici si o seara placuta!!1

    RăspundețiȘtergere
  2. visinele sunt printre fructele mele preferate si care din pacate aici nu se gasesc.arata foarte bine briosele tale.felicitari

    RăspundețiȘtergere
  3. Livia ma omori de dimineata, si ne-o luat astia toata apa din cartier, nu pot sa faci nimic:( Te pup!

    RăspundețiȘtergere