duminică, 10 iunie 2012

Prajitura Mara

O prajitura fina cu crema de cacao si aroma delicata de cocos.
 Am folosit:
Pt foi:
1ou
100g zahar
150ml ulei
150ml lapte
240g faina
2 linguri cacao
1 praf de copt
Pt blatul alb:
4 albusuri
150g zahar
150g cocos
2 linguri faina
Pt crema:
4 galbenusuri
200g zahar
2 linguri amidon
300ml lapte
250g unt
2 linguri cacao
cocos pt ornat
Pt foi am batut oul cu zahar, am adaugat uleiul, laptele, apoi faina cernuta impreuna cu cacao si praf de copt.
Eu am copt o foaie mare pe care am taiat-o in 2.
Pt blat am batut albusurile cu un strop de sare, am adaugat zaharul si am batut cu mixerul pana s-a facut o spuma lucioasa si densa. Am adaugat fulgii de cocos si faina, am amestecat si am pus intr-o tava pe hartie de copt.

Pt crema am batut galbenusurile cu zahar, am adaugat amidonul si laptele. Am fiert pe foc mic pana s-a ingrosat, apoi am lasat la racit. Intre timp am spumat untul si am adaugat cate putin din crema rece. Am oprit 1/3 din crema alba, in cealalta parte am pus cacao si am amestecat.

Asamblare: foaie, crema cu cacao, blat cu cocos, crema cu cacao, foaie, crema alba, cocos

8 comentarii:

  1. Foarte apetisanta.Vreau si eu o bucatica.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata foarte bine si o sa incerc si eu reteta mai ales ca in ultimul timp sunt fan aroma de cocos.Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce bine arata,sigur e minunata la gust!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma bucur ca va place, intradevar e foarte buna!

    RăspundețiȘtergere
  5. Doamne ce-mi plac parajiturile tale!!!Numai una si una si o multime de unde sa alegi!

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi plac retetele tale,parca sunt toate pe gustul meu,cu ingredientele mele preferate.Arata super si aceasta.

    RăspundețiȘtergere