joi, 26 iulie 2012

Pireu de legume

Abia dupa ce am fost tarata prin spital de o pancreatita urata, mi-am dat seama ca nu consum destule legume si mai mult, nici nu prea stiu sa le gatesc, decat cu o multime de adausuri (sosusi, cascaval, afumaturi, prajeli, etc). Acum invat sa ma alimentez, am un regim strict, fara nici un fel de proteina animala pe care trebuie sa-l urmez cu sfintenie.
Voi deschide un nou capitol de mancaruri cu legume, mai mult pt mine, pt ca nu stiu ce sa-mi gatesc....si poate va ajuta si alte persoane.
Am inceput cu un pireu de legume, pt care am folosit:
3 cartofi
1/2 gulie
2 morcovi
1 patrunjel
1 mana mazare
sare
putin ulei
cascaval ras (optional)
Am pus uleiul la incins, am adaugat morcovii, patrunjelul  si gulia tocate, le-am inabusit putin pana s-au inmuiat, am adaugat cartofii taiati, mazarea si apa cat sa acopere. Am fiert la foc mic pana a scazut apa, am sarat, apoi am pasat legumele.
Mai sus e farfuria sotului, peste legume am pus cascaval ras, am servit cu cordon bleu si salata de varza.

Un comentariu: