duminică, 5 august 2012

Hamburger in farfurie

Am folosit:
500g carne tocata porc+vita
1 ceapa mica tocata
sare, piper
coriandru, cimbru, chimen
50g pesmet
1ou
cartofi prajiti
salata de varza
sos de maioneza cu usturoi (1ou, 200ml ulei, 1 lingura mustar, 100ml smantana, 2 catei de usturoi, sare, piper)

Pt hamburgeri am amestecat carnea macinata cu ceapa tocata fin, oul, pesmetul, condimentele pisate, sare si piper dupa gust. Le-am dat forma rotunda si i-am lasat la rece aproximativ o ora.


Intre timp am prajit cartofii, am facut salata de varza.
Pt maioneza de usturoi, am facut o maioneza cu mixerul stick din oul intreg, ulei si mustar, am adaugat usturoiul ras pe razatoarea fina si smantana. Am lasat la rece.
Am prajit hamburgerii in tigaia pt gratar cu putin ulei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu