vineri, 11 ianuarie 2013

Prajitura Cami

Am folosit: 
Pt blat
4 oua
4 linguri apa
6 linguri zahar
6 linguri faina
2 linguri cacao
1/2 praf de copt
Pt crema de biscuiti
500g biscuiti macinati
200ml cafea dulce
200g unt moale
nuca prajita si tocata, bucatele de ciocolata, fructe uscate
Crema caramel
200g zahar
200ml lapte
1 lingura amidon
350ml frisca batuta

Pt blat am batut albusurile cu apa, am adaugat zaharul, apoi galbenusurile si faina amestecata cu praf de copt si  cacao.
Pt crema de biscuiti, am amestecat toate ingredientele si am intins compozitia peste blatul racit.
Pt caramel, am caramelizat zaharul, am adaugat laptele si am fiert pana s-a topit zaharul, apoi am turnat amidonul amestecat cu putina apa. Am lasat la racit si am adaugat frisca batuta. Crema caramel se intinde peste biscuiti, eu am pus crema cu un posh.

2 comentarii:

  1. buna livia reteta e superba si trebuie sa fie fff buna am so incerc si eu
    am facut prajitura cu nuca si crema de ciocolata a iesit super de buna si pufoasa iti multumesc pt retete
    vreau sa te intreb la saratele cu bere cum ai facut ai pus in mod egal cascaval bere si faina cit ea arata de minune platou cu aperitive iti doresc multa sanatate cu drag ely

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ely ma bucur ca iti plac praiturile mele si iti multumesc pt vizita. Toate prajiturile sunt foarte bune, acum depinde de gusturi si de preferinte.
      Reteta saratelelor cu bere se gaseste la aluaturi sarate.
      Multumesc, multa sanatate si tie!

      Ștergere