sâmbătă, 8 februarie 2014

Melci cu nuca, insiropati


Am folosit:
1/2 aluat de cozonac
200g unt
200g nuca macinata
100g stafide inmuiate in rom
100g zahar
2 pliculete zahar vanilat
500ml lapte indulcit, cald

Am pregatit aluatul de cozonac, reteta aici . Am lasat aluatul la crescut 1 ora.


Intre timp am frecat untul cu zahar, am adaugat nuca, zaharul vanilat si stafidele scurse. Am amestecat. Am intins o foaie cu mana unsa cu ulei, am intins crema si am rulat. Aluatul fiind mai moale m-am ajutat de ulei. Am taiat melcii.


I-am pus pe hartie de copt si i-am dat la cuptor pt 20 minute pana s-au rumenit usor.

Am scos tava din cuptor am turnat laptele peste melci si  i-am dat din nou la cuptor pt 5 minute.


Sunt foarte moi si aromati.

Un comentariu:

  1. Te invit la concursul organizat pe blogul meu http://pusikmea.blogspot.ro/2014/02/concurs-forme-torturi.html
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere