sâmbătă, 23 mai 2015

Tarta cu mere si crumble


Am folosit:
200g unt moale
1 ou
350g faina
1 lingura zahar

500g mere
150g zahar
1 lingurita scortisoara

100g biscuiti simpli
1 lingurita scortisoara

Pentru aluat, am amestecat untul cu zahar, oul si faina, am format un aluat sfaramicios pe care l-am dat la rece 30 minute intr-o folie.
Intre timp am curatat merele si le-am taiat cubulete. Le-am amestecat cu zahar si scortisoara si le-am lasat la scurs.
Am impartit aluatul in 2, bucata mai mare am intins-o cu mana in tava, am pus merele scurse bine. Cealalta bucata de aluat mai mica, am amestecat-o in robot cu biscuitii, pana s-au facut niste firimituri de aluat, pe care le-am presarat peste mere. Am pudrat tarta cu scortisoara si am dat-o la cuptor 35 minute la 180grade.


Noi am servit cu inghetata de vanilie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu