luni, 8 februarie 2016

Baigli 2


O noua incercare de baigli la fel de aromat si gustos, putin mai dulce decat  varianta 1 aici.
Am folosit:
1kg faina
50g drojdie proaspata
200g untura
200ml lapte
300g zahar
4 galbenusuri
1ou intreg
arome vanilie, lamaie, rom

200g nuca macinata
200g mac macinat
4 albusuri
300g zahar

1ou pt uns

Am incalzit laptele, am adaugat zaharul si aromele. Am turnat putin lapte caldut peste drojdie si am amestecat. Am lasat drojdia la dospit 15 minute, apoi am adaugat galbenusurile, oul, untura topita si faina cernuta. Am framantat un aluat pe care l-am lasat la crescut o ora.
Intre timp am batut albusurile spuma cu zahar, am impartit compozitia in 2. O parte am amestecat-o cu nuca, cealalta cu mac.
Am impartiti aluatul in 4, am intins 4 foi, 2 le-am umplut cu crema de nuca, doua cu crema de mac.
Am pus rulourile in tava pe hartie de copt si le-am lasat la crescut inca 30 minute, apoi am uns rulourile cu ou batut.

Am copt baigli 35 minute pana s-a rumenit usor.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu