vineri, 9 decembrie 2016

Prajitura Tiramisu


Am folosit:
Pt blat:
5 oua
5 linguri apa
5 linguri ulei
10 linguri faina
10 linguri zahar
1/2 praf de copt
Pt crema
200ml smantana grasa
250ml frisca batuta
3 oua
150g +100g zahar

cafea indulcita pt insiropat

Pt blat am batut albusurile, impreuna cu apa si zaharul, am adaugat galbenusurile amestecate cu ulei, faina si praful de copt. Am copt blatul in tava de 20/30, apoi l-am taiat in 3.
Pt crema, am frecat galbenusurile cu zahar, pe-am pus pe baie de abur pana s-au legat, am lasat la racit. Am batut albusurile spuma impreuna cu 100g zahar.
Separat am amestecat smantana cu frisca batuta, am adaugat galbenusurile si albusurile batute. Am amestecat.
Am insiropat fiecare foaie cu cafea, am intins crema, deasupra am pudrat cu cacao.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu