joi, 2 martie 2017

Porc picant cu arahide si taitei in stil chinezesc


Am folosit:
400g carne porc (cotlet)
ulei pt prajit
2 cm ghimbir
1 ardei iute
4-5 catei de usturoi
2 morcovi
2 cepe
1 ardei rosu
1 ardei verde
1 felie telina
50g arahide crude
120g ciuperci de padure fierte
sos de soia
sos de rosii
sos worcester
piper
1 lingura miere
sos tabasco
1/2 pahar apa
1 lingurita amidon

felii de ardei iute pt deasupra
120 g taitei pe care i-am pus la inmuiat in 700ml apa fierbinte

Am taiat cubulete carnea si am pus-o intr-un vas cu sos de soia si piper, Am lasat 20 minute.
Intre timp am taiat fidelute legumele si am ras ghimbirul si usturoiul pe razatoarea mica.
In tigaia wok am incins putin ulei, am adaugat carnea impreuna cu sosul si am lasat la prajit la foc mic pana s-a patruns. In uleiul ramas am adaugat usturoiul, ghimbirul si cateva felii de ardei iute, apoi morcovul, telina, ceapa, ardeii pe rand. Am sotat legumele pana s-au rumenit usor.
Am adaugat arahidele, sosurile (dupa gust), mierea, apa, piperul, ciupercile, am lasat cateva minute la foc mic, apoi am adaugat amidonul desfacut cu putina apa. Am amestecat si am adaugat taitei inmuiati si ardeiul iute.

Se serveste fierbinte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu