joi, 28 decembrie 2017

Prajitura Rafello cu ciocolata alba


Inspiratie Laura Sava, reteta ei aici.
Pentru o tava de 40x40cm eu am folosit:
Pt blat:
5 oua
5 linguri zahar
5 linguri apa
5 linguri ulei
10 linguri faina
1/2 praf de copt
Pt blatul cu cocos
5 albusuri
5 linguri apa
1 praf sare
5 linguri zahar
200g fulgi de cocos
100g faina
1/2 praf de copt
Pt crema
300g ciocolata alba
300ml frisca lichida
300ml frisca batuta
1 lingurita gelatina granule hidratata in putina apa
fulgi de cocos pt deasupra
lichior de cocos pt insiropat

Pt blat am batut albusurile impreuna cu apa, am adaugat zaharul, apoi galbenusurile amestecate cu ulei, la urma faina cernuta impreuna cu praful de copt. Am amestecat usor, am pus blatul in tava pe hartie de copt.
Pt blatul cu cocos, am batut albusurile cu sare si apa, am adaugat zaharul, apoi fulgii de cocos, faina si praful de copt. Am copt in aceiasi tava ca primul blat.

Pentru crema am topit ciocolata in frisca lichida fierbinte. Am lasat la racit apoi am adaugat gelatina topita la Mw si frisca batuta, am amestecat.


Asamblare: blatul simplu insiropat cu lichior de cocos, 1/2 crema, blatul cu cocos, 1/2 crema deasupra am presarat fulgi de cocos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu