duminică, 22 aprilie 2018

Clatite cu ciuperci si cascaval


Am folosit:
Pentru clatite
300g faina
1 bere 500ml
1ou
50ml ulei
sare
Pentru umplutura
1kg ciuperci
3 cepe mari
ulei
sare, piper,
patrunjel verde
Pt sos
2 linguri faina
1 lingura ulei
sare, piper
400ml lapte

cascaval ras pt deasupra

Pentru clatite am amestecat toate ingredientele si am prajit clatitele, pe ambele parti in tigaia de clatite.

Pt umplutura am tocat ceapa si am dinstuit-o putin in ulei, am adaugat ciupercile taiate, am condimentat si am lasat sa scada sosul. La final am adaugat patrunjelul verde tocat.


Pentru sos am amestecat faina cu ulei si lapte, apoi am pus pe foc mic pana s-a ingrosat usor. Am condimentat.

Intr-o tava jena unsa cu ulei, am pus clatitele umplute si impachetate, una langa alta, deasupra am turnat sosul si am presarat cascaval.


Am dat la cuptor la 180 grade, timp de 30-35 minute pana s-au rumenit usor deasupra.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu