sâmbătă, 12 mai 2018

Ostropel de pui


Am folosit:
1 kg carne de pui (aripi, pulpe)
6-8 catei usturoi
1 ceapa mijlocie
100ml vin alb
3 linguri pasta de rosii
1 lingurita zahar
2 foi dafin
1/2 ardei rosu iute
sare, piper dupa gust
ulei pt prajit

Am taiat puiul bucati si l-am pus in ulei incins la prajit cate 4-5 minute pe fiecare parte. Am scos carnea pe o farfurie, iar in uleiul ramas am pus ceapa tocata, 1/2 din usturoi tocat si ardeiul iute tocat si el. Am dinstiut cateva minute la foc mic, apoi am adaugat bucatile de pui, vinul, pasta de rosii, si condimentele. Am fiert la foc mic aproxinativ 20 minute, daca scade prea mult am completat cu apa. La final am adaugat restul de usturoi tocat si patrunjel verde. Am inchis focul, merge foarte bine servit cu mamaliga si o lingura de smantana deasupra.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu