duminică, 30 decembrie 2018

Prajitura Venetia

Am folosit;
Pt blatul de cocos
4 albusuri
1praf sare
4 linguri zahar
150g cocos
3 linguri faina
1/2 praf de copt

Pt blatul de cacao
3 oua
3 linguri zahar
3 linguri faina
1 lingura cacao

Pentru crema
4 galbenusuri
1 lingurita amidon
150g zahar
200ml lapte
200ml frisca

Ciocolata rasa pentru deasupra

Pentru blatul cu cocos, am batut albusurile cu un praf sare, am adaugat zaharul apoi, faina amestecata cu praf de copt si fulgii de cocos, am amestecat si am pus in tava pe hartie de copt. Deasupra am turnat blatul de cacao.
Pentru al doilea blat, am batut ouale intregi cu zahar, am adaugat faina si cacao.
Am copt blaturile impreuna 30 min la 180 grade.
Pentru crema am frecat galbenusurile cu zahar, am adaugat amidon si lapte, am fiert pana s-a ingrosat la foc foarte mic. Crema rece am amestecat-o cu frisca batuta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu