duminică, 14 februarie 2021

Macarons - inimi


 Pentru o portie( 15 buc) am folosit:

42g albus

42 g zahar tos

60g zahar pudra cu amidon

60g faina migdale

1 praf de sare

colorant gel sau praf

Am pus albusul intr-un bol si l-am batut putin, am adaugat sarea si jumatate din zaharul tos si am batut pana acesta s-a topit, apoi cealalta jumatate. Am batut spuma pana formeaza turturi pe palete. Am adaugat colorantul si am amestecat bine. 

Faina de migdale impreuna cu zaharul pudra le-am cernut, am adaugat jumatate din cantitate peste albusuri, am mestecat usor, apoi cealalta jumatate. Am intins compozitia pe marginile bolului si am adunat-o, am repetat operatia de 5 ori. Compozitia trebuie sa curga usor si sa se aseze in cateva secunde.

Am pus compozitia in posh si am format macarons de aprox 3cm pe hartie de copt. Am batut tava sa se aseze bine compozitia, daca sunt bule de aer le-am eliminat cu o scobitoare. Am lasat tavile la loc bine ventilat aproximativ 1 ora, apoi am copt macarons la 120grade, timp de 20 minute. Dupa ce s-au racit le-am dezlipit de pe foaia de copt.

Crema de vanilie:

2 galbenusuri

70g zahar 

vanilie

100g unt

Galbenusurile impreuna cu zaharul le-am batut pe abur pana se formeaza o crema, fara sa fiarba. Am adaugat vanilie si am lasat la racit. Rece am amestecat cu untul batut spuma. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu