miercuri, 22 decembrie 2010

Prajitura Super

O prajitura foarte buna, care se portiveste la orice sarbatoare.
Am gasit-o si sub alte denumiri, eu o am in caiet ca Prajitura Super si chiar e o super prajitura.

Ingrediente:
Pt foi:
4 oua
4 linguri zahar
4 linguri ulei
6 linguri faina
Pt blat:
6 albusuri
200g zahar
6 linguri apa
1 cana faina
1/2 praf de copt
1 cana rahat taiat(200g)
1 cana nuci tocate
1 cana visine fara samburi
Pt crema:
6 galbenusuri
150 g zahar
300ml lapte
1 lingura amidon
250g unt
ciocolata pt ornat

Eu am inceput cu blatul de albusuri. Am batut albusurile impreuna cu 6 linguri apa si un strop de sare. Am adaugat faina si praful de copt, apoi rahatul, nuca si visinele. Am amestecat.

Am pus blatul in tava, pe hartie de copt...

Si l-am copt 25 min pana s-a rumenit putin.

Apoi am facut 2 foi, fiecare din 2 oua.
Le-am copt 10 min.

Pt crema am amestecat galbenusurile cu zaharul, amidonul, laptele si am pus la fiert, pana s-a facut ca o budinca. In crema fierbinte am adaugat margarina si am amestecat bine pana s-a topit aceasta.

Asamblare: foaie, crema, blat, crema, foaie, glazura de ciocolata.

2 comentarii: