luni, 3 ianuarie 2011

Focaccia umpluta

M-am inspirat de la Maya, reteta originala aici.
Multumesc Maya, a fost delicioasa!
Ingrediente folosite de mine:
400ml apa calduta
20g drojdie
500g faina
1 lingurita sare
1 lingurita zahar
sunca
telemea rasa sau cascaval
rosii
cimbru
patrunjel verde
Pt aluat am amestecat drojdia cu zahar si 2 linguri faina, am adaugat putina apa calduta si am lasat 15 min sa se activeze. Am adaugat sarea, faina si restul de apa.
Am framantat un aluat moale si putin lipicios, dar care se poate manevra cu mana unsa cu putin ulei. L-am lasat la dospit aproximativ 30 min, pana si-a dublat volumul.


Am uns o tava cu ulei de masline, apoi am intins 1/2 din aluat, ajutandu-ma tot de ulei.
Am presarat sunca taiata cubulete, branza rasa, rosii si ceva frunze de patrunjel tocate.


Am intins desupra cealalta jumatate de aluat, peste care am pus ulei de masline, felii de rosii, cimbru, patrunjel tocat, am presarat putina sare mare. Am copt 40 min pana s-a rumenit.

Sectiune calda:

Alta focaccia cu ardei, sunca, cascaval:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu