marți, 19 iulie 2011

Gem de caise

Reteta mea e una simpla si metoda de fiert e mai confortabila, pt ca nu trebuie sa stau numai langa cratita, nu stropeste, nici nu se prinde.
4 kg caise
1 kg zahar
zeama de la o lamaie

Am spalat si desfacut caisele. Le-am pus intr-o cratita, alternativ cu zahar, am turnat zeama de lamaie si am pus pe foc mic pana a inceput sa fiarba, din acest moment am mutat cratita in cuptorul de la aragaz si am lasat-o acolo pt 2 ore jumatate. Am amestecat din cand in cand.

Am turnat gemul fierbinte in borcane bine spalate si sterilizate tot in cuptor. Din aceasta cantitate mi-au iesit 8 borcane de 400ml, cu gem natural si foarte bun!

5 comentarii:

  1. Super bun gemul,si la piticii mei le place mult.Urmeaza sa fac si eu si din caise si din piersici.Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. cred ca-i foarte aromata.m-am ars de multe ori cu picaturi de dulceata fierbinte cand facea mami.o sa ii transmit metoda ta de a fierbe dulceata la cuptor.pup

    RăspundețiȘtergere
  3. sigur o bunatate,parfumat.dulce,deosebit,o seara placuta

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte buna, foarte buna metoda! Puup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Bun bunut! Aromat si acrisor! :)

    RăspundețiȘtergere