duminică, 3 iulie 2011

Pastalopitta - placinta cu dovlecei

De multa vreme am ochit acesta reteta de inspiratie greceasca, dar trebuie sa recunosc ca am fost putin sceptica si n-am avut curaj s-o incerc. Abia acum mi-am dat seama ce bunatate de mancarica am ocolit atata timp. M-am inspirat de la Dora, reteta originala aici.
Eu am folosit:
3 dovlecei foarte fragezi
300g telemea rasa
2 oua
50ml ulei masline
3 linguri faina
4 linguri orez
50ml apa
2 catei de usturoi pisati
cateva fire de marar proaspat
sare, piper
Pt deasupra:
2 linguri faina
1 ou
200ml iaurt gras

Am curatat dovleceii si i-am ras pe razatoarea mare. Am adaugat celelalte ingrediente si am amestecat bine.

Am pus compozitia intr-o tava jena, unsa cu ulei si tapetata cu faina.

Deasupra am presat cele 2 linguri faina. Separat am amestecat oul cu iaurtul si am turnat peste compozitia din tava.

Am dat la cuptor 45 min pana s-a rumenit.

E delicioasa!

Un comentariu:

  1. cred sincer ca-i foarte buna.am salvat link-ul .sper sa nu uit de ea pentru ca arata foarte bine.seara minunata!

    RăspundețiȘtergere