marți, 31 decembrie 2013

Prajitura Trio


O prajitura care imbina perfect trei blaturi si trei creme cu nuca, ciocolata si cocos...
Am folosit:
Pt blaturi
6 oua
6 linguri apa
9 linguri zahar
9 linguri faina
1/2 praf de copt
2 linguri cacao
2 linguri nuca macinata
2 linguri cocos
Pt creme
400ml lapte
200g zahar
1 budinca vanilie
300ml frisca
10g gelatina hidratata in 2-3 linguri apa
100g ciocolata
100g nuca macinata
100g cocos

Pt blaturi am separat ouale, am batut albusurile spuma impreuna cu apa, am adaugat zaharul, galbenusurile, apoi faina cernuta amestecata cu praf de copt. Am impartit aluatul in 3. Intr-o parte am pus cacao, in alta cocos, iar in cea de-a treia, nuca macinata. Am copt cele 3 blaturi, apoi le-am lasat la racit.


Pt crema, am preparat budinca cu lapte si zahar, am fiert-o pana s-a ingrosat si am lasat-o la racit. Rece am amestecat-o cu gelatina topita la microunde si cu frisca batuta. Am impartit crema in 3 boluri. In primul bol am pus ciocolata razuita, in al doilea am pus nuca macinata, iar a treia parte am lasat-o simpla.


Asamblare:
blat cu cacao, crema cu ciocolata, blat cu nuca, crema cu nuca, blat cu cocos, crema de vanilie, desupra am presarat fulgi de cocos.


Am lasat prajitura la rece pana a doua zi, apoi am portionat-o.


O recomand!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu