duminică, 26 ianuarie 2014

Pulpa de porc cu ciuperci in sos de vin

Am folosit:
4 felii pulpa porc
2 linguri ulei
1 cubulet unt
1 ceapa
2 catei de usturoi
400g ciuperci
100ml vin alb
2-3 linguri smantana
1lingura amidon sau faina
sare, piper
patrunjel verde

Am batut carnea ca pt snitele, am condimentat-o si am lasat-o la rece. Am prajit feliile de carne in ulei amestecat cu unt, apoi le-am scos pe o farfurie. In uleiul ramas, am adaugat ceapa tocata, usturoiul, ciupercile taiate si le-am lasat putin la dinstuit. Am adaugat carnea, vinul, am condimentat si am lasat sa fiarba aproximativ 30 min. Separat am amestecat smantana cu amidon si putina apa si am turnat peste carne, am amestecat bine, la sfarsit am adaugat patrunjelul tocat marunt.
Noi am servit alaturi de orez cu legume.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu