duminică, 17 august 2014

Coquelet cu vin alb


Pt 2 portii am folosit:
1 Coquelet de Bretagne 550g
1 pahar vin alb Livia Sarba
2+2 catei usturoi
putin ulei
1 cubulet unt
sare, piper
300g legume congelate cu orez

Am spalat coqueletul si l-am uscat cu un servet de bucatarie. Intr-o tigaie grill unsa cu putin ulei, am asezat puiul si l-am grillat putin pe ambele parti.


Am pus couqeletul intr-o tava jena, l-am uns cu usturoi pisat, am adaugat sare, piper si 1/2 pahar vin.

L-am bagat la cuptor 180grade timp de 40 minute. Intre timp l-am uns cu sosul din tava.

Pentru legume, am topit untul cu putin ulei, am adaugat 2 catei de usturoi si legumele, le-am dinstuit putin, apoi am adaugat restul de vin si apa fierbinte. L-am lasat sa fiarba pana a scazut apa si s-a inmuiat orezul .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu