miercuri, 3 decembrie 2014

Musuroi de cartita

Am folosit:
Pt blat
3 oua
6 linguri zahar
3 linguri ulei
3 linguri apa
4 linguri faina
2 linguri cacao
1/2 praf de copt
Pt crema
3 galbenusuri
150g zahar
1 lingura amidon
200ml lapte
1 iaurt de banane mic 150ml
250ml frisca lichida
50g ciocolata razuita

3 banane
1 lingura suc lamaie

Pt blat, am batut albusurile cu apa si un praf de sare, am adaugat zaharul, apoi galbenusurile amestecate cu ulei, iar la sfarsit faina amestecata cu praf de copt si cacao. Am copt blatul 25 minute la 200grade, l-am lasat la racit, apoi am scobit miezul.
Am pus pe blat bananele taiate jumatati si le-am stropit cu zeama de lamaie.

Pt crema, am frecat galbenusurile cu zahar, am adaugat amidonul,  laptele si am fiert crema pana s-a legat. Am lasat-o la racit, am adaugat iaurtul, frisca batuta si ciocolata razuita.

Am pus crema peste banane, iar deasupra am presarat blatul ramas.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu