miercuri, 13 ianuarie 2016

Fursecuri cu nuci si visine

Am folosit:
150g unt
100g zahar
1 galbenus
vanilie
2 linguri smantana
250g faina
1 praf de copt

200g nuci prajite si tocate
1 albus
visine
ciocolata

Am batut untul cu zahar, am adaugat galbenusul, smantana, vanilia si faina amestecata cu praf de copt. Am framantat un alua potrivit pe care l-am lasat 15 minute sa se odihneasca.
Intre timp am macinat nuca si am batut putin albusul, pana se desface.
Am facut bilute din aluat nu mai mari decat o nuca, le-am dat prin albus si prin nuca macinata. Le-am pus in tava pe hartie de copt, in mijloc am facut o adancitura in care am pus cate o visina.


Le-am copt 12-15 minute la 180 grade pana s-au rumenit usor pe margini.
Deasupra am ornat cu ciocolata topita.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu