luni, 18 ianuarie 2016

Prajitura cu nuca si visine

Am folosit:
Pt foi
3 oua
3 linguri ulei
3 linguri lapte
100g zahar
150g faina
1/2 praf de copt
Pt crema
4 galbenusuri
150g zahar
100ml lapte
2 linguri cacao
200g unt
Pt blat
4 albusuri
150g zahar
120g nuca macinata
100g visine
100g faina
1/2 praf de copt

Pt foi am batut ouale intregi cu zahar, am adaugat uleiul, apoi laptele si faina amestecata cu praf de copt. Am impartit compozitia in 2 si am copt 2 foi.
Pt blat am batut albusurile cu zahar, am adaugat faina amestecata cu praf de copt, apoi nuca si visinele. Am turnat copozitia in aceiasi tava in care am copt foile.
Pt crema am frecat galbenusurile cu zahar, am adaugat cacao, laptele. Am fiert pe foc foarte mic pana s-a legat. In crema fierbinte am adaugat untul, apoi am lasat-o sa se raceasca.
Asamblare: foaie, crema, blat, crema, foaie, crema

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu