vineri, 3 iunie 2016

Clatite banatene

Am folosit:
10 clatite reteta mea aici 
300g branza dulce
1 ou
100g stafide
100g zahar
coaja de lamaie razuita (optional)
vanilie
Pt crema
4 galbenusuri
100g zahar
vanilie
1 lingura amidon sau budinca de vanilie
250ml lapte
Pt bezea
4 albusuri
4 linguri zahar


Am facut clatitele dupa reteta de aici. Am pregatit umplutura din branza, ou, stafide, zahar si vanilie. Am amestecat bine si am umplut fiecare clatita cu 2 linguri din umplutura.

Am adunat marginile si am rulat clatitele. Le-am asezat in tava jena unsa cu putin ulei.
Pt crema am frecat galbenusurile cu zahar, am adaugat amidonul, vanilia si laptele. Am turnat crema nefierta peste clatitele din tava.

Am dat tava la cuptor pt 30 minute la 180 grade pana s-au rumenit si s-a ingrosat crema.
Intre timp am batut albusurile spuma impreuna cu zaharul, am pus bezeaua peste clatite. Am bagat din nou tava la cuptor pt inca 10 minute.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu