marți, 22 noiembrie 2016

Cuib de viespi - cu nuca si scortisoara

Am folosit:
500g faina
100g zahar
25g drojdie
200ml lapte caldut
2 galbenusuri
100g unt topit
vanilie, coaja de lamaie
100g zahar brun
2 lingurite scortisoara

150g zahar pt caramelizat
200g nuca prajita si tocata

Pt aluat, am dizolvat drojdia cu putin lapte caldut, am adaugat o lingura zahar si o lingura faina, am lasat la dospit 15 minute, apoi am pus restul de lapte, galbenusurile, untul topit, restul de zahar si faina cernuta. Am framantat un aluat moale pe care l-am lasat la crescut 30 minute.
Intr-o tava am caramelizat zaharul, deasupra am adaugat nuca prajita si tocata.


Am intins aluatul pe masa cu faina, am presarat zaharul brun amestecat cu scortisoara si am rulat.


Am taiat ruloul in bucati de aproximativ 1,5-2 cm grosime si le-am pus in tava peste nuca.


Am copt la 180grade timp de 35 minute pana s-a rumenit deasupra. Fierbinte am rasturnat tava pe un fund de lemn, sa se desprinda caramelul, apoi am lasat la racit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu