duminică, 20 noiembrie 2016

Tort cu pere, mousse de vin si ciocolata alba


Am folosit:
Pt blat:
3 oua
6 linguri zahar
3 linguri apa
4 linguri faina
2 linguri cacao
1 varf cutit praf de copt
Pt mousse-ul de vin
300ml vin rosu dulce
2 linguri zahar
6 pere
250ml frisca
Pt mousse-ul de ciocolata alba
100g ciocolata alba
100ml frisca lichida
150ml frisca batuta

Pt blat am batut albusurile cu zahar si apa, am adaugat adaugat galbenusurile, faina, cacao si praf de copt. Am copt blatul in tava rotunda 25 minute. Rece l-am taiat in 2.
Pt crema de vin am fiert vinul impreuna cu zahar, am adaugat perele taiate in jumatati si le-am lasat 3-4 minute, apoi le-am scos.


Restul de vin l-am fiert pana a scazut si s-a ingrosat putin. Rece l-am amestecat cu frisca batuta.


Pt moussul de ciocolata alba, am incalzit frisca lichida am adaugat ciocolata taiata marunt, am amestecat pana acesta s-a topit. Rece am amestecat cu frisca batuta.
Asamblare: blat, pere, moussul de vin, blat, mousse de ciocolata alba.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu