duminică, 22 noiembrie 2009

Premiu si leapsa





Am primit acest premiu si leapsa de la Florena si Claudia -Maria! Va multumesc tare mult, pt ca v-ati gandit la mine, chiar daca eu am somat in ultima perioda. Promit sa revin in forta cat de curand voi putea!

1. In ce fel de animal ai vrea sa te reincarnezi?
Nu cred in reincarnare.

2. Ce ti-ar lipsi cel mai mult in viata?

Familia. Cu bune , cu rele sunt ai mei!

3. Ce apreciezi cel mai mult la o persoana?
sinceritatea, nu suport oamenii falsi

4. Care-i culoarea preferata pentru haine?

albastru

5. Trei cuvinte care te definesc ca persoana...

sinceritate, daruire, modestie

6. O calatorie pe care ai vrea sa o faci si tara pe care ai vrea sa o vizitezi?

acum imi vine in minte Franta, dar sunt multe tari pe care mi-ar place sa le vizitez.

7. Citatul/zicala preferata...

"Daca nu respecti pe un altul, nu te respecti nici pe tine"-Constantin Noica

8. Ce ti-ar placea cel mai mult sa faci?

daca tot ziceam ca sunt multe tari pe care mi-ar place sa le vad, asta as vrea sa fac sa calatoresc cat mai mult

9. Daca nu ai face ceea ce faci in fiecare zi, cu ce altceva ai dori sa-ti umpli timpul?

mi-ar place sa am o cofetarie/patiserie sa pt prepara "n" torturi, prajituri, aluaturi fara sa fiu nevoita sa le pap eu

10. Care e cea mai mare extravaganta a ta?

nu cred ca am vreo extravaganta, imi doresc doar lucruri normale, nimic extravagant sau iesit din comun

Dau si eu premiul si leapsa mai departe catre:
Stefana
Mariana
Betty

2 comentarii:

  1. hehe,in lipsa de comenzi ne "lepshuim" :)) te pup,hai ca vine Sf.Andrei,apoi Sf.Nicolae, chiar nu mai maninca lumea torturi?:)) bafta,draga mea,si multumesc !

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult, Livia! Simpatic premiu si interesanta leapsa. Imi plac intrebarile, sa stii . Pupici!

    RăspundețiȘtergere