sâmbătă, 19 februarie 2011

Prajitura Exotica

Ingrediente:
Pt blat:
3 oua
150g zahar
100ml lapte(apa)
100ml ulei
200g faina
1/2 praf de copt
Pt crema:
350ml lapte
200g zahar
1 budinca vanilie
100g margarina
fructe(eu am avut portocale, banane, ananas din compot)
Pt glazura:
100ml apa
1 ciocolata neagra
1 lingurita amidon
50g zahar

Pt blat am separat ouale, galbenusurile le-am batut cu zahar, am adaugat laptele si uleiul, apoi faina cernuta amestecata cu praful de copt, iar la sfarsit albusurile batute spuma cu 3 linguri apa.
Am pus blatul intr-o tava pe hartie de copt. L-am copt pana s-a rumenit putin.

Pt crema, am fiert laptele cu zahar si budinca. In crema fierbinte am adaugat margarina si am lasat la racit.


Fructele le-am taiat cubulete. Am pastrat sucul de la ananas.


Pt glazura am fiert toate ingredientele aproximativ 2 minute pana s-a ingrosat putin. Am dat prajitura la rece 2-3 ore.


Am insiropat blatul cu sirop de ananas, am adaugat crema de vanilie, deasupra fructele taiate si apoi glazura. Am lasat la rece cateva ore.

2 comentarii: