duminică, 24 aprilie 2011

Pasca


Hristos a inviat!
A venit randul sa pun si varianta mea de pasca, cu toate ca am vazut pe net o multime de feluri si modele.
Ingrediente pt o pasca:
1/2 aluat de cozonac, reteta aici
600g branza dulce
3 oua
150g zahar
1 budinca de vanilie sau o lingura amidon
coaja de lamaie
100 g stafide
1ou pt uns deasupra

Eu de regula fac mai mult aluat pe care il impart, pentru pasca si pentru cozonaci. Aici este aluatul pregatit pt dospit.


Pt umplutura am amestecat branza cu galbenusurile, zahar, budinca, stafidele si aromele, iar la sfarsit am adaugat albusurile batute spuma.

Intr-o forma am pus aluat cam de 1cm grosime, pe hartie de copt.


Pe margine am facut un inel din aluat, iar in mijloc am turnat umplutura.
Am uns pasca cu ou batut...

...si am copt-o la foc mic aproximativ o ora, pana s-a rumenit.

2 comentarii: