duminică, 16 octombrie 2011

Prajitura Raluca

Ingrediente:
Pt foi:
4 oua
50ml ulei
150g zahar
180g faina
1 lingurita praf de copt
Pt crema de cacao
4 oua
2 linguri cacao
180g zahar
200g unt(margarina)
Pt crema cu nuca(de la Napolitane cu nuca si caramel)
1 cana zahar
1 cana nuci
3 oua
100g margarina

2 foi napolitane
100g ciocolata pt ornat

Pt foi, am batut ouale intregi cu zahar, am adaugat uleiul cate putin, apoi faina amestecata cu praful de copt. Eu am copt foile intr-o tava 25/20cm, data viitoare le voi coace intr-o tava mai mare.
Pt crema cu cacao am amestecat ouale cu zahar si cacao si le-am pus pe foc mic pana s-au ingrosat. In crema fierbinte am pus untul, am amestecat bine si am lasat la racit.
Pt crema cu nuci am caramelizat zaharul, am adaugat nucile tocate, apoi margarina si la sfarsit ouale batute. Am amestecat bine. Crema se tine la cald.

Asamblare: foaie, crema cu cacao, napolitane, crema cu nuca, napolitane, crema cu cacao, foaie, ciocolata topita

5 comentarii: