luni, 26 decembrie 2011

Prajitura Furnica

Am folosit:
Pt blatul cu nuca
4 albusuri
30ml apa
150g zahar
4 linguri faina
3 linguri nuca macinata
1 lingurita praf de copt
Pt blatul cu mac
4 albusuri
30ml apa
150g zahar
4 linguri faina
3 linguri mac
1 lingurita praf de copt
Pt crema:
8 galbenusuri
200g zahar
100ml cafea(eu am pus 100ml lapte si 2 plicuri capucinno)
250g unt sau margarina

2 foi napolitane

Pt blaturi, am batut albusurile cu apa si un fir de sare, am adaugat zaharul si am batut pana acesta s-a topit, iar spuma a devenit lucioasa. Am adaugat faina cernuta, nuca si praful de copt, am amestecat bine si am pus compozitia in tava pe hartie de copt.

Am copt blatul 10 min in cuptorul preincalzit.

La fel am procedat si cu celalat blat.

Pt crema am batut galbenusurile cu zahar, am adaugat laptele si cele 2 plicuri de capucinno, am pus pe foc mic pana s-a ingrosat, amestecand continuu. In crema fierbinte am adaugat untul si am amestecat pana acesta s-a topit. Se poate spuma untul si apoi adaugam cate o lingura din compozitia de galbenusuri.

Asamblare: foaie napolitane, crema, blat cu mac, crema, blat cu nuca, crema, foaie de napolitane, crema, ciocolata razuita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu